Ez itt az én kertem, az én illatom, az én vágyam...

Illatoskert

Illatoskert

Ezerarcú punci

2008. július 08. - illatoskert

A múltkor a punciról kezdtem beszélni. Mint mindenki, - úgy értem, minden nő - én is szoktam nézegetni. Bááááár..., ez a kijelentésem meglehet koránt sem igaz!

Talán a férfiak sokkal többször nézegetnek puncikat, mint akár a nők a sajátjukat.

A lényeg, hogy nem tartom vmi formatervezettnek a sajátomat. Nagy és husis, a kicsik, amelyekből a kis cicanyelv kilóg, nekem sokkal jobban tetszik, - de, mint tudjuk, ez (sem) nem kívánságműsor... :D

Soha nem vonzódtam a nőkhöz. Megértem, aki magával egyneműt szeret, jobban mondva elfogadom és megpróbálom megérteni. Jómagam elképzelhetetlennek tartom. Ugyanakkor imádom nézni a női testet, mert annyira gyönyörű, hogy az ember nem tud betelni vele! - és ebben a pillanatban máris megértem a férfiak zömét, akik nem rám voksolnak... :))

Érdekelne, hogy egy férfinak milyen és miért éppen az olyan punci tetszik. - Gondolom, ez is Az az ízlés, amivel nem lehet vitatkozni és aminek talán nem is értjük az okát, - de ettől még jobban érdekel, hogy a másik, a másmilyen, a többi miért nem?!

Azért hoztam egy kis ízelítőt... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://illatoskert.blog.hu/api/trackback/id/tr33559070

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Szerelemblog 2008.10.10. 18:39:11

Tudod mi az, szeretni valakit?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

B. 2008.10.07. 21:20:57

1. Csupasz.
2. Nedves.
3. Tenyérbemászó.
4. Szépen ívelt, hogy farkat húzogatva a vájatában lehessen gyöngyözésre fogni.

Írok még, csak gondolkodok...

B. 2008.10.07. 21:45:12

Szia újból.
Szöget ütött a fejembe az egyik hozzászólás amúgy. A virtuális világról írja egyik pasi, hogy itt könnyebben beszéli ki magát akárki. Picit van ilyen érzésem ezzel a bloggal kapcsiban is.
Engem igazából az érdekelne, hogy ha élőben tehetnéd, akkor beszélnél ilyen nyíitan ezekről a dolgokról?
Most ne azzal gyere, hogy megfelelő bizalom esetén igen, meg ilyenek....
Én igazából erre várnék már, hogy a sok virtuálisan titokzatos blogoló felvállalná élőben is a gondolatait. Nem kellene ahhoz dugás, meg semmi ilyesmi, hogy élőben megmutatod a puciid valakinek és kikéred a véleményét. Felnőtt ember tudna bánni a szituval. Feltéve akkor, hogy csupán egy férfi véleményére és nem ágaskodó szerszámára vagy kiváncsi. Mára ennyi. :-)

B 2008.10.08. 07:15:55

Újból én. Érdekes dolog ez a melyik punci tetszik a férfiaknak - kérdés. Lényegében azt gondolom, hogy alapvetően a nő az, aki tetszik, illetve akibe szerelmes is vagyok. Nem, nem nézegetek puncikat újságban, stb, ahogy írod a blogban. Házas ember vagyok amúgy, így kissé válaszoltam is arra, hogy lényegében nem sok, hanem csupán egy puncihoz van közöm. De jól van ez így.
Ugyanakkor a házasság jó dolog. Ha megfelelően műxik, rengeteg kiszámíthatóság rejlik benne szexuális téren is, és hidd el, nem nagyon gondolkodok azon -mivel adott egy punci rendszeresen- hogy milyen a szép, tetszetős punci.
Én ajánlanám amúgy neked, hogy keress vkit. Hidd el, egyszerűen éhes és szomjas vagy a dologra. S ezért írod magadból ezeket a dolgokat. Lényegében nincsvele gond alapvetően, de neked így nem sokáig lesz túl jó, ha szex nélkül sínylődsz.
Bocsi ha vmi rosszat írtam, csak a segítő szándék vezérelt.

piros róbrt 2008.11.13. 15:23:32

nincs semmi
süti beállítások módosítása