Ez itt az én kertem, az én illatom, az én vágyam...

Illatoskert

Illatoskert

Jön a tavasz!

2012. február 26. - illatoskert

 ...és jöttem én is! :) 

A múltkori "baleset" esett meg velem, nézelődés közben ismét szembe jött velem az egykori blogom. Töröltem pár bejegyzést..., ma másként publikálnám ezeket a gondolatokat, s ha már kezemben ennek az "időtlenségnek" a szabadsága, hát éltem vele! Az elkövetkezendőkben kicsit a mára szabva ismét megosztom itt, hiszen aktualitásukat nem veszítették el. 

Hogyan is veszíthették volna? Ugyan úgy magányosan tengetem a dolgos hétköznapokat éppen úgy, mint a szürkévé fásult hétvégéket. Sok-sok éve már. Érdekes-furcsa fintorai vannak a sorsnak..., jó pár empírikus tapasztalattal gazdagodtam az elmúlt esztendőkben, csak társsal nem. 

De most! Jön a tavasz, s jönnek az új bejegyzések! 

S hoztam egy nyíladozó tavasz-virágot! ;) 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://illatoskert.blog.hu/api/trackback/id/tr524211434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása