Ez itt az én kertem, az én illatom, az én vágyam...

Illatoskert

Illatoskert

Kertészkedés

2008. június 11. - illatoskert

 

Már régen jártam erre. Ma rendbe szedtem a kertemet - hmmmm..., illatozik is! :) - gyomláltam, füvet nyírtam, locsoltam..., ami csak szükséges... :))

Teljesen rapszódikusan változtatom a kert dizájnját! Hol ősborókás, hogy kis ligetecskét hagyok, hogy csak a nőiség dominanciája legyen az úr, de van, hogy az egész egy kis pázsit, ahol a nyulacska megbújhat, vagy éppen egy csúszós domboldal, ahol a fehér havak, vagymi habok hátán csúszkálhat(na) egy kis sunyi rókafi!

Meg kell mondjam, ahogyan magammal foglalatoskodtam rendkívül vágyakozó lettem!

Gondolkodtam, hogy mennyi féle punci van! Már csak elnevezésében is!

Női nemiszerv, hüvely, vagina, pina, puna brifkó, buksza, bul, bula, bulkesz, gyetva, kehely, lyuk, mandula, mézesbödön, mindzsó, mindzsura, muff, orchidea, öreglik, puncus, repedés, hasadék, pina, picsa, punci, luk, lyuk, cica, csunya, pucazsák vagina, picsa, nuni, cuni, puni, csunyája, repedék, lyuk, Dzsungel, tarisznya, rés, sufni, töltényhüvely, kulcslyuk, mézesköcsög, kisfazék, nuna, muff, nyílás, jóni, trüss, buksza, fica, vajköpülő, kéjluk, éden, puncimókus, titkosbarlang, trócsa, aranyrés, adapter, bula, bögre, málnás, bermudaháromszög, vénuszbarlang, snapperospina, mindzsó, szeméremrés, virágos kert, puncimókus, vatrantyú, altest, vulva, puna, odvas, cunci, bula, nuna, nuni, suna, suni, vagina, muff, lik, nünüke, geciputtony, bibe, ... a teljesség igénye nélkül...

...és a formákról még nem is beszéltünk!

A bejegyzés trackback címe:

https://illatoskert.blog.hu/api/trackback/id/tr38515543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása