Ez itt az én kertem, az én illatom, az én vágyam...

Illatoskert

Illatoskert

Az első blogom első bejegyzése

2008. február 15. - illatoskert

Nomen est omen. - Csak a cím után szabadon...

Egy harmincas éveinek közepén járó egészséges, egyedülálló NŐ naplóját olvasod.

Az az érzés uralkodott el rajtam, hogy ha "nem mondhatom el senkinek, elmondom hát......." Évek óta nem ölelt Férfi, nem bújtam oda senkihez, nem csókoltak és nem becéztem én sem mást. Minden nap a nemiségem elfojtott vágyaival kelek és fekszem, így úgy éreztem, az elmúlt évek tapasztalatát, vágyakozását, a bennem toluló képeket itt kiírnám magamból. Őszinte leszek. Túlfűtött, kéjenc és perverz, mert most ilyen vagyok!

Illatos......

Titkos vágyak, titkos kertjébe léphetsz be........

„A nő olyan, mint a gyümölcs, melynek nem tudod élvezni zamatát mindaddig, míg kezeiddel meg nem dörzsölöd. Nézd csak meg a bazsalikomot; csak akkor ontja illatát, ha ujjaid dörzsölésétől felhevül. Hát nem tudod, hogy a borostyán mindaddig pórusaiba rejtve őrzi illatát, amíg kezedbe nem veszed és fel nem melegíted? A nő ugyanígy viselkedik. Ha nem kelted életre játszadozásaiddal, csókokkal, harapdálásokkal és simogatásoddal, nem fogod megkapni, mit tőle vársz.”

A bejegyzés trackback címe:

https://illatoskert.blog.hu/api/trackback/id/tr31340720

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: epibatiga ploia 2019.07.30. 13:59:55

Acai Berry Diet Pills Online - liarorica on blog.hu

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pleasure 2008.02.22. 22:00:56

Várom virágaid illatának beszippantását.Nagyon szépen írsz,jó olvasni.
Egy Hozzád hasonló nő

virágok kedvelője 2008.05.21. 22:01:47

Jól írsz.
Ha jelentkezel a mocskosdiszno@freemail.hu-n, bizony leszakítom a rózsát.

Balázs 2008.10.07. 21:18:13

Nem tudom válaszoltál-e erre a mail-re, de nem gondolnám, hogy csak mechanikus hatásra lenne szükséged. Legalábbis nekem nem ez jön le a blogból,
Persze érzem én, hogy dughatnál...dehát ilyen az élet. Hidd el, másfelé is, férfioldalon is kínoz nehányakat.
No, szép napot és jó fogalmazást. B.
süti beállítások módosítása