Ez itt az én kertem, az én illatom, az én vágyam...

Illatoskert

Illatoskert

Észtosztó

2008. július 08. - illatoskert

Megjöttem.

Annyi minden történik körülöttem, hogy magamra sincs érkezésem. ...és ez nem jó.

Mint ahogyan az eslő bejegyzésemben meg is jegyeztem, nem foglalkozom vele, hogy itt kinek és mi a véleménye. ( Rólam.) Kontrollálom magamat az életben éppen eleget ahhoz, hogy legyen egy hely, ahol én vagyok én. Azért lepett meg az egyik komment:

"Az poszt írója virtuálisan bátrabb, mint a való életben. A korábbi pasik számossága nem vall valami nagy "étvágyra".
Alighanem itt egy szerény, visszahúzódó nő szexőrült virtuális énjét olvashatjuk. Nem tudom eldönteni, hogy ez izgalmas vagy inkább szánalmas.
Talán mindkettő egy kicsit. "
 
Elgondolkodtam rajta. Természetes, hogy az ember virtuálisan bátrabb, - azért lehet itt ebben az arctalan, nemtelen, éteri-fiktív világban annyi idióta, amennyi... , no de ezt a bátorságot csak strófolja, hogy az elmúlt 3 esztendőben annyit voltam férfiemberrel ÚÚÚGY, ahány foga a cigány Marcsának van 45 évesen 30 éves jubleumi "szakszolgálat" és iparűzés után... :))
 
A korábbi pasik számossága nem az étvágy függvénye. Nem igazán panaszkodott senki az én étvágyamra... :D
De kérdem én?! - Ha egy étteremben jól főznek és eleget adnak, más egy este 4 helyen vacsorázik?!
 
 
Az a baj, hogy rettenetesen álszent ez a világ...
 
Mert, ugye, ha nagy az étvágy, sokat is kell zabálni, sok helyen... Az nem merül fel hátsógondolatként, hogy egy tisztességes, normális, nem nárcisztikus és nem is fehérmájú nő egyszerűen ilyen témában nyíltan beszéljen magáról, a véleményéről, a vágyairól?
 
Valóban szerény és visszahúzódó nő vagyok. Sokkal magassabb belbeccsel, mint külcsínnyel. - C'est la vie...
 
Az exem büszke volt rá(m), hogy társaságban, konyhában és ágyban is tudtam, hogy hol, melyik "szerep" dukál és a hármat VÉLETLENÜL SEM kevertem össze!!!!
 
De nem gondolnám magamat "szexőrültnek" ezekért a bejegyzésekért, vagy éppen ezért nem "szánalmasnak" sem.
...vagy az a furcsa, hogy nőként ki merem mondani a gondolataimat?!
 
Ellenben tisztességtelennek találom az ilyen és ehhez hasonló, gúnyos és bántó kommenteket. Direkt nem törlöm, olvassa bárki...
Ha nem tudja valaki megemészteni, be kell zárni az ablakot és minden problémája megoldódik!!!!
 
...és ne pofázzon bele az oldalamba.
 
 

Köszönettel.

A bejegyzés trackback címe:

https://illatoskert.blog.hu/api/trackback/id/tr61559049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása